Google Search

Custom Search

joi, septembrie 03, 2009

IUBESC!






Iubesc!!

Iubesc totul!

Iubesc chiar şi Greul...

pentru că El m-a ajutat,

pentru că El m-a întărit!

Atunci când lumea îmi părea plată

El m-a făcut să o vad rotundă;

El mi-a şoptit Răspunsul

atunci când raţiunea nu putea concepe,

iar simţurile nu detectau

calea spre adevăr...


Iubesc!!

Iubesc totul!

Iubesc chiar şi Răul...

pentru că El mi-a arătat

că fără El nu pot descoperi binele,

iar fără El,

chiar şi ultima urmă de lumină

pe care Dumnezeu mi-a dăruit-o

s-a mutilat,

s-a degradat,

precum o „Carpocapsa pomonella”

după ce a mâncat esenţa,

prin metamorfoză,

se transformă într-un înger al nopţii!


Iubesc!!

Iubesc totul!

Iubesc chiar şi Nesimţirea...

pentru că prezenţa Ei mi-a dezvoltat buna creştere

că fără Ea nu aş fi învăţat,

prin experienţă,

o lege importantă a vieţii:

„Legea lui OM”, Da! Nu Ohm, ci OM!

Ce susţine că a fi „OM”

nu înseamnă a trata cu aceeaşi monedă,

ci înseamnă a-ţi întoarce şi celălalt obraz...


Iubesc!!

Iubesc totul!

Iubesc chiar şi Nepăsarea, Pasivitatea...

pentru că seminţele Lor,

bine înfipte în solul mentalităţii,

au dat roade unor tufişuri, buruieni

ce m-au rănit!

Mai mult decât năvala Greului,

mai mult decât avalanşa Răul,

mai mult decât abisul Nesimţirii,

m-au nimicit, învăţându-mă că,

dacă vei renunţa să-încerci să-i stârpeşti,

Mărăcinii vor creşte şi mai stufoşi!

şi că nu contează câţi ai doborât,

ci ambiţia de a lua coasa şi de a continua să-i tai!



De aceea Iubesc!!

De aceea Iubesc totul!

De aceea Iubesc şi Greul şi Răul şi Nesimţirea şi Nepăsarea!

2 comentarii:

Anonim spunea...

keep going stef

Alina spunea...

mai, eu ti-am zis ca imi place cum scrii, poezia asta parca cel mai mult totusi